Pojdi na glavno vsebino

Brezskrben nakup

Pri nakupu v Brodijevi spletni trgovini ste lahko povsem brez skrbi. Za to imate šest velikih razlogov:

1. Vsi naši izdelki so izdelani iz naravnega, kakovostnega in preverjenega usnja.

Naravno usnje je zelo trpežno in ob pravem vzdrževanju tudi dolgo obstojno.

2. Naši unikatni izdelki so ročno delo in so narejeni v Sloveniji.

Naše izdelke krasita kar dva certifikata, in sicer DUO - t.j. izdelek umetnostne obrti in Izdelek slovenske obrti. Izdelki so narejeni z občutkom in natančnostjo.

3. Velik poudarek dajemo kakovosti in dizajnu.


Motivi in barvne kombinacije na naših izdelkih so edinstveni in unikatni.

4. Smo Zanesljiv trgovec

Odlikuje nas značka Zanesljiv trgovec, ki smo jo prejeli v raziskavi Spletni trgovec leta. Značka na podlagi različnih kriterijev potrjuje, da gre za zanesljivo spletno trgovino in zaupanja vredno podjetje, ki trgovino upravlja.

5. Če vam velikost ne ustreza, lahko izdelek brez težav zamenjate.

Če ste naročili premajhne/prevelike copate ali japonke, jih lahko brez skrbi zamenjate.

6. Brodi "servis"

Usnje je naravni material s svojimi značilnostmi na katere ne moremo vplivati v vseh pogledih. Zato se vaš nakup za nas ne konča s plačilom, ampak smo vam na razpolago tudi po nakupu oziroma, ko boste izdelek že uporabljali.

Če imate kakršnokoli vprašanje, če je prišlo do kakšne napake na izdelku z naše ali vaše strani ali se vam zdi, da se je izdelek prehitro obrabil/uničil? Kontaktirajte nas, da odkrijemo, kje je prišlo do napake in poiščemo ustrezno rešitev. Kvaliteta izdelka in zadovoljstvo naših dragocenih strank, nam resnično veliko pomeni.

Kot pravi naslov knjige Kerstin Gier: "Za vsako rešitev se najde težava!" :-)

Zamenjava ali vračilo izdelka

Če so vam naročeni copati/japonke premajhni/preveliki, jih brez skrbi lahko zamenjate, vendar izdelek ne sme biti uporabljen. Otroške in šolske copate ter druge manjše izdelke lahko pošljete v kuverti. Ženske copate Ajda, moške copate Gal in druge večje izdelke pa v trši embalaži, da bodo izdelki primerno zaščiteni.

V paket priložite list papirja s podatki:

  • vaše ime, priimek in naslov,
  • vaše želje za menjavo (npr. za večjo ali manjšo številko).

Izdelek pošljite v primerni embalaži na naš naslov:
Čevljarstvo Brodi
Za Mošenikom 9
4290 Tržič

Pošiljk z odkupnino NE sprejemamo.

V kolikor nastanejo stroški vračila zaradi reklamacije, se vračilo višine stroška vrne na  vaš bančni račun. Zato je potrebno v tem primeru tudi pripisati vaš bančni račun. Strošek poštnine se vrne po ceniki Pošte slovenije in sicer za izdelke teže do 2 kg, vrnite kot priporočeno pismo, izdelke  težje od 2 kg, pa pošljite kot paket. Na ta način vam bomo vrnili tudi stroške vračila.
Če se odločite, da pošljete preko drugih dostavnih služb, vam vrnemo stroške po ceniku Pošte Slovenije.

Vse dodatne informacije lahko preberete tudi v splošnih pogojih poslovanja ali nas kontaktirate na info@brodi.si.

Še enkrat se najlepše zahvaljujem velikonočnem zajčku BROdi-ju, ki je poskrbel za to, da so bili velikonočni prazniki še lepši, kot ponavadi :))

Nina Jarni
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...