Pojdi na glavno vsebino

Pogosta vprašanja in odgovori

Pred nakupom

Iz kakšnih materialov so izdelani izdelki?

Naši izdelki so izdelani iz kakovostnega in preverjenega usnja ter drugih kakovostnih materialov. Na primer pri copatih boste zasledili takšen opis: Zgornji del: naravno usnje, vložek, podloga: naravno usnje, tekstil, podplat: EVA guma.

Ali lahko pride do odstopanja barvnih odtenkov pri izdelku?

Usnje je material naravnega izvora, zato lahko pride do odstopanja barvnih odtenkov usnja. Razlika v barvi lahko nastane tudi pri fotografiranju samih izdelkov in zaradi nastavitve vašega monitorja.

Kako izberem pravo številko copat?

Pri vseh copatih imate pod opisom na desni strani možnost klikniti na povezavo Tabela velikosti in Kako izmerim velikost noge. Če ste še vedno v dvomih, nas pokličite na 04 592 34 00 ali na 051 41 00 42 in preverili bomo, kje se je zapletlo.


V čem je razlika med copati po naročilu - z imenom IN copati po naročilu - ime in motiv? Kako naročim copate po naročilu?

Copati po naročilu - z imenom: na enem ali obeh copatih je ime; lahko je tudi na enem copatu ime, na drugem pa preprosti motiv, ki ga imamo že na drugih copatih, ki so v redni prodaji.

Copati po naročilu - ime in motiv: na enem ali obeh copatih je ime; na drugem copatu pa je motiv, ki ga vi sami narišete  / pošljete fotografijo / si ga zamislite. To je unikaten motiv, ki je tudi izdelan ročno in posebej samo za vaše copate. V ceno je vštet en motiv po izbiri. Motivi so ročno delo, zato je potrebno ob naročilu dodatnega motiva doplačati 5 €. Oboji copati so izdelani po vaših željah, zato zamenjava copat po naročilu NI MOŽNA.


Kakšen je čas izdelave torbic?

Po dogovoru. Zelo radi vam bomo ustregli, če bo le možno. Pišite nam ali nas pokličite na 051 41 00 42 in skupaj bomo poiskali najhitrejšo rešitev.


Ob nakupu

Kako pravilno izpolnim položnico oz. UPN nalog ko plačujem po predračunu?

Naročeno blago plačate v svoji spletni banki ali s položnico (UPN) na katerikoli pošti ali banki.
Po oddaji naročila boste na vaš elektronski naslov prejeli potrdilo o prejemu naročila, ki velja kot predračun. Vsebuje vse potrebne podatke za izvedbo plačila. Naročeno blago bomo odpremili takoj po prejetju plačila (velja za blago na zalogi).

Podatki izvedbo plačila
Koda namena: WEBI
Namen: Spletni nakup
IBAN: SI56 0313 8100 0901 080
BIC banke prejemnika: SKBASI2X
Sklic: naveden v potrditvenem sporočilu
Prejemnik: Marko Brodar s.p., Trg svobode 24, 4290 Tržič

Kakšni so stroški pri plačilu po povzetju?

Naročeno blago plačate z gotovino ob prevzemu pošiljke. Strošek poštnine je odvisen od teže in količine izdelkov in je razviden že v košarici pred zaključkom nakupa. Pošta Slovenije vam ob prevzemu ne zaračuna dodatnih stroškov za prenos denarja.


Kako plačam preko sistema PayPal?

Naročeno blago plačate preko sistema PayPal. Sistem vas preusmeri na PayPal stran, kjer zaključite plačilo. Po izvršenem plačilu, boste preusmerjeni nazaj na našo spletno stran. S tem je vaše naročilo zaključeno in plačano.
Naročeno blago bomo odpremili takoj po prejetju plačila (velja za blago na zalogi).


Ali lahko plačam tudi s kreditno kartico?

Seveda. Plačilo s plačilno kartico lahko izvedete preko sistema PayPal. Tudi, če še nimate PayPal računa. V postopku plačila boste sproti odprli PayPal račun, tako da bo naslednjič plačilo lažje in hitrejše.


Ali je možen osebni prevzem naročenih izdelkov?

Seveda. Ob osebnem prevzemu naročenega blaga v naši poslovni enoti Za Mošenikom 9 v Tržiču lahko plačate z gotovino.


Oddal/a sem naročilo, a nisem prejel/a potrditvenega maila?

Pri izpolnjevanju naročila morate biti previdni, da pravilno napišete svoj elektronski naslov. Če potrditvenega maila niste prejeli, preglejte vsiljeno (SPAM) pošto. Če maila tudi tam ni, nas obvestite na info@brodi.si.


Po nakupu

Kako dolgo traja dostava naročenih izdelkov?

Naročene izdelke oddamo v dostavo praviloma še isti dan, če je izdelek na zalogi. Če izdelek ni na zalogi, ga izdelamo v času, ki je zapisan ob posameznem izdelku in ga isti dan oddamo v dostavo. Čas dostave je nato odvisen od Pošte Slovenije, praviloma paket dostavijo v 1-3 delovnih dneh. Če se vam zelo mudi in ste naročilo oddali v zadnjem hipu, nas pokličite na 04 592 34 00 ali na 051 41 00 42, da poiščemo ustrezno rešitev.


Pred tednom dni sem naročil/a izdelke, vendar jih še nisem prejel/a?

Nemudoma nas obvestite pisno na info@brodi.si. Lahko nas tudi pokličete na 04 592 34 00 ali na 051 41 00 42 in preverili bomo, kje se je zapletlo.


Naročil/a sem copate/japonke, ki so mi preveliki/premajhni. Ali je možna menjava za drugo številko?

Zamenjava je vsekakor možna, vendar izdelek ne sme biti uporabljen. Izdelek pošljite v primerni embalaži na naš naslov:
Čevljarstvo Brodi
Za Mošenikom 9
4290 Tržič

Otroške in šolske copate ter druge manjše izdelke lahko pošljete v kuverti. Ženske copate Ajda, moške copate Gal in druge večje izdelke pa v trši embalaži, da bodo izdelki primerno zaščiteni.

V paket priložite list papirja s podatki:

  • vaše ime, priimek in naslov;
  • vaše želje za menjavo (npr. za večjo ali manjšo številko).

Izdelek bi rada vrnil/a, ker mi ni všeč. Kakšen je postopek vračila kupnine in izdelka?

Izdelek lahko vrnete v 15-ih dneh od dneva nakupa. Pošljite ga v primerni embalaži na naš naslov:
Čevljarstvo Brodi
Za Mošenikom 9
4290 Tržič

Obvezno priložite račun. Na račun ali priložen list dopišite vaše podatke in TRR, kamor vam bomo nakazali znesek kupnine. Denar bomo nakazali najkasneje v 15-ih dneh od prejema paketa na naš naslov, v večini primerov pa že v roku 2-3 delovnih dni. Pošiljk z odkupnino NE sprejemamo.


Kako naj vzdržujem usnjene copate? Kaj pa zimske copate, kjer je še naravno krzno?

Oboje lahko brez težav obrišete z vlažno krpo. Če so bolj umazani, jih lahko nežno očistite tudi tako, da na nežno gobico dodate zelo nežen in razredčen detergent in mlačno vodo. S tem res nežno in previdno očistite. Krzno v zimskih copatih je še bolj občutljivo kot naravno usnje. Tudi krzno lahko nežno očistite na prej omenjen način. Usnje po takšnem čiščenju malce otrdi, zato ga lahko osvežite s kremo za roke.


Lahko usnjene copate/krznene copate perem v pralnem stroju?

Nikakor. V pralnem stroju jih ne smete prati, saj so izdelani iz naravnega usnja.


Kaj naredim, če se copati strgajo/poškodujejo?

Usnje je naravni material s svojimi značilnostmi na katere ne moremo vplivati v vseh pogledih. Zato se vaš nakup za nas ne konča s plačilom, ampak smo vam na razpolago tudi po nakupu oziroma, ko boste izdelek že uporabljali.

Če imate kakršnokoli vprašanje, če je prišlo do kakšne napake na izdelku z naše ali vaše strani ali se vam zdi, da se je izdelek prehitro obrabil/uničil? Kontaktirajte nas, da odkrijemo, kje je prišlo do napake in poiščemo ustrezno rešitev. Kvaliteta izdelka in zadovoljstvo naših dragocenih strank, nam resnično veliko pomeni.

Kot pravi naslov knjige Kerstin Gier: "Za vsako rešitev se najde težava!" :-)

Copatke smo prejeli, otroka sta navdušena! Vaši izdelki so res super, copatke za doma in za vrtec že dve leti pridno uporabljamo. Veliko uspehov in ustvarjalnosti še naprej!

Urška Lučev
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...